Utbildad nagelteknolog

Jag heter Linnea Ranje, är utbildad nagelteknolog och har jobbat med naglar sedan januari 2011. Har gått utbildning hos en mycket välutbildad Sussanne Qvick på Studio Q i Gävle, länk till hemsida: www.studioQ.se

Jag är mycket mån om mina kunder och sattsar alltid på kvalitet när det gäller behandling, produkter och kunskap. Jag vill se till att det är precis vad du som kund hos mig ska uppleva.

Jag bor i Gävle och har för tillfället lokal hemma i centrala Gävle där jag skapar mina naglar. Har du några frågor eller vill boka tid hos mig, tveka inte kontakta mig via telefon eller mail!

Mail (håll musen över):
[email protected]

Telefon: 070-955 40 50


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0